Wednesday, 13 March 2024

Bengkel Sistem Rekod Digital UiTM 2024



Rabu, 
2 Ramadan 1445H,
13 Mac 2024M:

Sistem Rekod Digital bakal menjadi kenyataan apabila Bengkel Sistem Rekod Digital UiTM 2024 telah diadakan pada: 
Tarikh:     13 Mac 2024 (Rabu)
Masa:       9:30 pagi - 4:30 petang 
Tempat:    Bilik Seminar, PTAR 
Peserta:    14 orang (staf PTAR, staf PPII, staf Pejabat Naib Canselor dan staf BGSU) 

Perpustakaan Tun Abdul Razak:
        1. Ts. Hj. Azizi bin Hj. Jantan (Ketua Pustakawan)
        2. Encik Ahmad Amiri bin Mohamad (Timbalan Ketua Pustakawan Kanan)
        3. Encik Ahamad Zuber bin Mohamed (Timbalan Ketua Pustakawan Kanan)
        4. Dr. Hjh Zalifah binti Awang Zakaria (Timbalan Ketua Pustakawan)
        5. Puan Noor Hayati binti Abu Kassim (Timbalan Ketua Pustakawan)
        6. Puan Nor Azwani binti Mohamad (Timbalan Ketua Pustakawan)
        7. Encik Mohd Izwan bin Salim (Pustakawan Kanan)
        8. Encik Abdul Razak bin Abdul Rahman (Pustakawan Kanan)
        9. Puan Wan Nur Khalidah binti Wahed (Pustakawan)
Pejabat Pembangunan Infrastruktur & Infostruktur:
        1. Encik Mohd Hairy bin Mohammadiah (Timbalan Ketua Pegawai Teknologi Maklumat Kanan)
        2. Encik Mohd Khanafi bin Haron (Pegawai Teknologi Maklumat Kanan (Ketua Unit))
        3. Puan Norelissuryani binti Mokhtar (Penolong Pegawai Teknologi Maklumat Kanan (Ketua Seksyen))
Pejabat Naib Canselor:
        1. Encik Irwin Shah bin Sulaiman (Penolong Pendaftar Kanan)
        2. Encik Mohd Yuzi bin Zali (Pegawai ICT Kanan)
Bahagian Governan & Sekretariat Universiti (BGSU):
        1. Puan Adlin Na'qiah binti Sabar@Sabal, CHRM,MMIHRM (Timb. Pendaftar Kanan)
Bengkel yang dianjurkan oleh Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) bertujuan membincangkan hala tuju dan penetapan Sistem Rekod Digital UiTM yang akan diaplikasikan oleh warga UiTM.

Tiga orang staf telah menyampaikan taklimat sepanjang bengkel ini berlangsung iaitu:
  1. Ts Haji Azizi bin Haji Jantan: Latar Belakang Projek.
  2. Encik Amiri bin Mohamad: Pengurusan Rekod, Kronologi Digital Document Management System (DDMS), keperluan rekod digital da garis panduan/ pekeliling berkaita.
  3. Encik Mohd Yuzi bin Zali: Document Management System (DMS), UiTM.
Bengkel ini juga adalah lanjutan daripada Perbincangan Sistem Automasi Pejabat (OA) UiTM bersama wakil Pejabat Pembangunan Infrastruktur & Infostruktur yang telah diadakan pada 28 Februari 2024 yang lalu.






Mohd Yuzi bin Zali

Ahmad Amiri bin Mohamad
Share:

0 comments:

Post a Comment

Labels

Total Pageviews