Thursday 8 February 2024

Penyertaan Reruai Pameran PTAR di K-PISCA '23

Khamis, 
27 Rejab 1445H,
8 Februari 2024:  

Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) telah membuka reruai pameran PTAR sempena Karnival Pembudayaan Inovatif dan Semarak Kecemerlangan Akademik 2023 (K-PISCA '23) yang berlangsung di Centromall Klang, Selangor. 

Penyertaan reruai pameran selama dua hari ini bertujuan untuk mempromosikan kemudahan PTAR dikalangan komuniti setempat (Shah Alam dan Klang).

Antara kemudahan PTAR yang boleh dimanfaatkan oleh seramai 1,200 orang pengunjung karnival ini adalah Keahlian Luar, teknik Bacaan Pantas (Speed Reading) dan kemudahan sewaan ruang. 

Seramai 4 orang staf PTAR telah bertugas di reruai pameran PTAR iaitu: 
  1. Zuhaslinda Sulaiman 
  2. Siti Salwa A. Rahman
  3. Reza Edwana Mokhtar 
  4. Mohd Hazri Abdul Karim 
K-PISCA '23 adalah platform pengiktirafan kecemerlangan akademik sekolah-sekolah di Daerah Klang dan pembudayaan inovasi dikalangan sekolah-sekolah transformasi. Karnival ini berlangsung dari 6 hingga 7 Februari 2024 anjuran Pejabat Pendidikan Daerah Klang, 

Dalam karnival ini PTAR telah menerima sijil Rakan Strategik atas kerjasama program NILAM pada tahun 2023. Sijil telah diterima oleh Puan Zuhaslinda binti Sulaiman, Pustakawan Kanan PTAR UiTM Shah Alam. 

Puan Zuhaslinda Sulaiman (tengah ) menerima sijil Rakan Strategik, penghargaan buat PTAR oleh Pejabat Pendidikan Daerah Klang, Selangor. 




Share:

0 comments:

Post a Comment

Labels

Total Pageviews