Monday 18 September 2023

Perasmian Klinik Bantuan Guaman Fakulti Undang-undang UiTM



 


SHAH ALAM, 18 September 2023 - Fakulti Undang-Undang, Universiti Teknologi MARA, Shah Alam menganjurkan majlis perasmian Klinik Bantuan Guaman Fakulti Undang-Undang, yang telah dijenamakan semula daripada nama Pusat Perundingan dan Nasihat Perundangan (Legal Consultation Centre) (LCC). 

Majlis perasmian ini dirasmikan oleh YBhg. Naib Canselor UiTM Datuk Prof. Dr. Hajah Roziah Mohd Janor memperkenalkan Klinik Bantuan Guaman Fakulti Undang-Undang selaku satu pusat khidmat nasihat undang-undang kepada semua warga UiTM dan orang awam yang dikendalikan oleh para pensyarah berpengalaman dan para pelajar tahun akhir Fakulti Undang-Undang.

Ts Hj Azizi bin Hj. Jantan Ketua Timbalan Pustakawan yang menjalankan Tugas Ketua Pustakawan dijemput hadir menghadiri majlis perasmian ini bertempat di Bangunan Cempaka 2 Fakulti Undang-undang UiTM. Klinik Bantuan Guaman Fakulti Undang-Undang sebagai pusat nasihat perundangan dan perundingan undang-undang yang terkemuka di UiTM selaras dengan visi UiTM untuk mempertingkat pengetahuan, kepakaran dan penglibatan pensyarah dalam khidmat masyarakat dalam mencapai kecemerlangan yang holistik.



Share:

0 comments:

Post a Comment

Labels

Total Pageviews